V ponudbi imamo tri skupinske vadbe

  1. Vadba za hrbtenico in moč (nizko do srednje inteznivna vadba)

Vadba za hrbtenico in moč je namenjena posameznikom, pri katerih je prisotna bolečina, telesna omejitev in zmanjšana gibljivost v predelu hrbtenice. Na vadbah bomo skušali odpraviti bolečine in nelagodnosti v omenjenem predelu in hkrati tudi povečali stabilizacijo ter moč celotnega trupa. Vadba se izvaja kurativno, kot tudi preventivno za celotno hrbtenico.

Cilji vadbe:

  • Sprostitev hrbtenice
  • Povečanje moči trupa
  • Okrepitev oslabelih mišic
  • Izboljšanje gibljivosti
  • Izboljšanje telesne drže
  • Zmanjšanje bolečin v hrbtenicu

 

2. Vadba za zdravje (srednja intenzivnost vadbe)

Funkcionalna vadba je namenjena vsem, ki želijo svoj čas začiniti s strokovno vodenim rekreativnim programom, usmerjenim v izboljšanje splošne telesne pripravljenosti. Program funkcionalne vadbe sestavljajo predvsem krepilne vaje za izboljšanje splošne moči, pri katerih si pomagamo z različnimi vadbenimi pripomočki (TRX trakovi, elastike, uteži …). Ker pa je to rekreativna vadba in ne vrhunski trening, veliko težo pripisujemo tudi družabnemu vidiku, smehu in zabavi ob gibanju.

Cilji vadbe:

  • Povečati moč celotnega telesa
  • Izboljšanje srčno-žilnega sistema
  • Oblikovanje telesa
  • Naučiti nove gibalne vzorce
  • Preventiva pred poškodbami
  • Zabava, smeh, veselje

 

 

3. Crossfit vadba (vadba za najbolj pogumne- intenzivna vadba)

Crossfit je visokointenzivna intervalna vadba. Sestavljena je iz vaj z utežmi, gimnastičnih vaj in intenzivnih aerobnih tehnik. Crossfit vadba povečuje vzdržljivost srca in ožilja ter dihalnega sistema. Povečuje moč, prožnost, hitrost, koordinacijo, agilnost, ravnotežje, in vzdržljivost. Glavna razlike v primerjavi s fitnes vadbo je trening različnih mišičnih skupin naenkrat. Crossfit vadba oblikuje telo, ki je bolj funkcionalno za vsakdanja opravila, saj so mišice vajene delati v sklopih druga z drugo. Priporočljiva je za motivirane in dobro fizično pripravljene ljudi.

Cilji vadbe:

  • Povečati moč celotnega telesa
  • Izboljšanje gibljivosti, mobilnosti
  • Izboljšanje srčno- žilnega sistema
  • Preventiva pred poškodbami
  • Oblikovanje telesa

 

Cenik in urnik vadb si lahko pogledate pod zavihki cenik oziroma urnik. Ali pa na naslednji povezavi (s klikom) – urnikcenik

Share this Page